الرئيسية / اخبار التقنية / عروض فودافون حكاوي 2017 الجديده التي أعلنت عنها
عروض فودافون حكاوي 2017
عروض حكاوي الجديده من فودافون

عروض فودافون حكاوي 2017 الجديده التي أعلنت عنها

تتميز فودافون بتقديم أفضل العروض لعملائها وتحرص دائما علي تقديم أجدد العروض والأنسب وتقدم أكثر من عرض للنظام الواحد لتعطي الفرصه للعميل أن يختار ما يناسبه من العروض وتختلف عروض فودافون بأختلاف أنظمة الكارت المختلفه , وهذا ما أعلنت عنه فودافون بالنسبة لعملائها الكرام من أنظمة الكارت بأن قامت بطرح نظام جديد حكاوي 14 قرش وينقسم هذا العرض الي ثلاثة اختيار يمكن للعميل الأختيار النظام والدقائق التي يريدها خلال اليوم .

ومن الجدير بالذكر بأن هذه النظام ينقسم الي حكاوي 14 قرش, و حكاوي بوقت محدد من 12 الي 6 مساء , وحكاوي طوال اليوم هذه هي النظم الثلاثه التي اعلنت عنها فودافون وبمجرد تفعيل هذا العرض حكاوي يمكن الأختيار من بين هذه الأنظمه الثلاثه أو يرسل كود مختصر الي فودافون , وللتحويل لهذا النظام يقوم العميل بدفع رسوم لفتح العرض 3 جنيهات ويستمتع بعرض حكاوي الجديد التي أعلنت عنه فودافون مع العروض المميزه التي أطلقتها في الأيام الماضيه .

ومن المتعارف عليه من فودافون أنها تقوم بتنظيم العروض التي تعلن عنها لجميع الأنظمه وتختص كل فتره نظام مميز لتقديم أفضل العروض لجميع العملاء , فهو نظام جيد تنافس به فودافون شركات الأتصالات الأخري بتقديم أرخص دقيقه في مصر ثابته يتمتع بها أنظمة الكارت ويمكن تحويل الي هذا النظام المميز من فودافون حكاوي الجديده عن طريق الضغط علي *24# بفتح الرسوم المكالمه 14 قرش وايضا لتحويل الي أي اختيار من الأنظمه الثلاثه ثلاثة جنيهات فقط .

وايضا يبدأ العرض من تقديم 300 دقيقه ببلاش طوال اليوم وتقسم خلال عدد ساعات معينه , وبالنسبه للعرض الثاني تبدأ من 120 دقيقه بجنيه واحد فقط تقدر تكلم بها أي رقم فودافون , والأختيار الأخير يبدأ من 150 دقيقه تقوم بمكالمة لأرقام فودافون 2 جنيه لأول دقيقه تتحدث بها لأي خط فودافون .

واليكم تفاصيل عرض فودافون حكاوي الجديد :

مع حكاوي 14 قرش… اتكلم 300 دقيقة ببلاش طول اليوم فى الوقت اللى تحبه.

استمتع ب100دقيقة لأى رقم ڤودافون من 9صباحاً ل3مساءً
و100دقيقة من 3مساءً ل9مساءً
و100دقيقة من9مساءً ل9صباحاً.

إستمتع بالدقايق بجنيه واحد بس لأول دقيقة تتكلمها لأي رقم ڤودافون في كل من الثلاث فترات.
يعنى 300 دقيقة ببلاش فى اليوم.

للتحويل إلى حكاوي 14 قرش إضغط #24* ب3جنيه.

مع حكاوي طول النهار… اتكلم 120 دقيقة ببلاش من 12 بالليل لـ6 مساءً.

الآن لكل عملاء ڤودافون الكارت، مع حكاوي طول النهار استمتع بـ120دقيقة لأى رقم ڤودافون من 12 بالليل لـ6 مساءً بجنيه واحد بس لأول دقيقة تتكلمها لأي رقم ڤودافون.

للتحويل إلى حكاوي طول النهار إضغط #24* بـ3جنيه.

*سعر الدقيقة 19 قرش لأي شبكة أخرى أو خط أرضي
**رسوم فتح المكالمة 11قرش.

مع حكاوي طول اليوم… اتكلم 150 دقيقة ببلاش طول اليوم في الوقت اللي تحبه.

الآن لكل عملاء ڤودافون الكارت، مع حكاوي طول اليوم استمتع بـ150دقيقة لأى رقم ڤودافون طول اليوم ب2 جنيه بس لأول دقيقة تتكلمها لأي رقم ڤودافون.

للتحويل إلى حكاوي طول اليوم إضغط #24* ب3جنيه.
*سعر الدقيقة 19 قرش لأي شبكة اخرى أو خط أرضي
**رسوم فتح المكالمة 11قرش.
*سعر الدقيقة 14 قرش لأي شبكة أخرى أو خط أرضي
**16قرش رسوم فتح المكالمة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *